sobota, 28 listopada 2009

Kompilacja godna polecenia...Pete Rock a undergroundowe brzmienia


Kompilacja muzyczna ma zarówno swoich zwolenników jak i przeciwników. Uważam, że na kompilację trzeba mieć po prostu w danym momencie ochotę. Jeżeli się decyduję na przesłuchanie zbioru utworów różnych wykonawców, oczekuję, że każdy kawałek poprowadzi mnie do płyt poszczególnych artystów. W ten sposób odnajdę dopiero spokój, po przesłuchaniu płyt na których dane numery się znajdują rzecz jasna:). Praca to żmudna, ale sie opłaca:) Spotkałem w trakcie swoich muzycznych poszukiwań wiele słabych kompilacji. Na maksa jestem szczęśliwy kiedy trafię na genialnie stworzoną muzyczną układankę. Tak właśnie wygląda kompilacja stworzona przez jednego DJ'a i producenta z Nowego Jorku. Pete Rock, tak nazywa się ten gość, jest ważną personą w kręgach hiphopowej produkcji. W roku 2006 za jego sprawą powstał album "Underground Classics" skupiający 15 traków. Na featach:D Ego G, INI, The U.N. i inni... Holistycznie stanowi doskonałą konfigurację, utrzymaną w undergroundowym klimacie. Polecam tego "masakratora"!!!

1 komentarz:

  1. fajnie się złożyło, bo niedawno wrzuciłem ten album na tracklistę i na serio jest wart przesłuchania, ja ze swojej strony polecam kawałeczek fakin' jax. W ogóle to wielka 5 drogi Gruszonie, będę regularnie odwiedzał Twego blogaska. Pozdrowienia z Rbk miasta przestępstw. Gnie-Wo-Sz

    OdpowiedzUsuń