piątek, 13 listopada 2009

Taki asfalt to ja rozumiem!!!

Zajrzałem na stronkę Asfalt.pl. Rutynowa czynność powtarzana z tygodnia na tydzień. Ostatnio w sumie przeze mnie zaniedbana. Mimo wszystko odbieram to pozytywnie. O Łonie już pisałem. Czas na Ostrego. Od jakiegoś czasu ten Pan działał mi na nerwy. Z sentymentem wspominam "Jazzurekcję" i "Jazz w wolnych chwilach". Późniejsze produkcje były niezłe, ale miałem wrażenie, że tekstowo trochę sie wypalił. W sumie po tym co słyszę, pewne kwestie dotyczące osoby tego zdolnego rapera i producenta w tym momencie mogę przemilczeć. "Jazzurekcja: Addendum", to specjalny album wydany w rocznicę wydania "Jazzurekcji". Minęło już pięć lat od tego momentu. Obecnie, to co zapowiada numer poniżej wparawia mnie w osłupienie. Czekam na wiecej!!!!!!!!!!!



Poza tym polecam sprawdzenie wydanej we wrześniu płyty uzdolnionego Brzeżaniana, który zwie się Maciej Stępień ---> METRO. Muzikillmind nagrana z Declaimem to świadectwo jakości polskiej produkcji za granicą. Obadajcie temat!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz