poniedziałek, 26 kwietnia 2010

Pozytywnie zaskoczony, ot tak!

Pyskaty nie należał nigdy do grona moich ulubionych rodzimych raperów. Nie śledziłem jego twórczości jakoś specjalnie. Jakiś czas temu Ziomek podrzucił mi do przesłuchania jego utwór "Bez Granic". Szczerze mówiąc, początkowo moją uwagę zwróciły featy do tego numeru. Włączyłem go i od tamtej pory słucham go coraz częściej...Krótko o nim. Za bit mega cenię Returnersów. Chwiał i Little jak zwykle nie zawiedli. W kwestii EmCees sprawa wygląda tak: Fu, Tomiko i Ero nie powalają swoimi zwrotkami, szczególnie ten trzeci. Ich flow po prostu nie wpada w ten bit delikatnie mówiąc. Poza Fu, nie znam twórczości pozostałej dwójki, i raczej nie poznam;); z kolei Małolat i Pyskaty poważnie mnie zaskoczyli, szczególnie ten pierwszy :). Jego zwrotka jest naprawdę dobra i mam nadzieję, że chłop utrzyma taki poziom już na stałe. Pyskaty wypada zdecydowanie na plus. W porównaniu z tym co prezentował na wcześniejszych albumach, uznaję ten numer w jego wykonaniu za spory progres. Reszta udzielających się raperów przyzwyczaiła mnie do takiej zabawy słowem jaką prezentują w tym numerze. Nie mam zatem żadnych zastrzeżeń względem nich.
Taki hip-hop kocham i taki przyjmuję..."bez granic". Wracam do słuchania! Enjoy!

4 komentarze:

  1. Tak dużego grona na jednym tracku nie było w Polsce od czasów 'Wspólnej sceny' WYP3

    http://www.youtube.com/watch?v=gsAHab0NnQQ

    I co, który kawałek lepszy? ; P

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.youtube.com/watch?v=G0dzom-XgYA

    ta wersja "10 osob" z kolei mi sie najbardziej podoba.
    a niektorym na teledysku to zmarszczek przybylo, fiufiu. elegancka produkcja.

    pozdro. mozdzu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jednak wybieram "Bez Granic":D. Po prostu;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ten wybór raczej nie należał do najtrudniejszych : D

    OdpowiedzUsuń