środa, 20 stycznia 2010

Co nowego u Ostrego???


Niewątpliwie powraca do korzeni! Przynajmniej ten kawałek o tym świadczy. Już jakiś czas temu stwierdziliśmy z Ziomami, że Ostry zbyt często wydaje płyty. Chcielibyśmy poczekać na prawdziwe cudo ze dwa, trzy lata. A tak trafiają do nas non stop masowo albumy tego repera/producenta, co wcale nie cieszy. Mamy do czynienia z nawijką ciągle o tym samym. Właściwie poza rozwojem umiejętności producenckich niewiele się zmienia. Ja wspominam "Jazzurekcję" i "Jazz w wolnych chwilach". Na tym etapie cały czas pozostaje.
W tym momencie mam wrażenie, że to może ulec zmianie. Mam nadzieję, że tak będzie. Ostry to przecież żywa legenda i nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Wraz z płytą pojawi się komiks autorstwa Grzegorza "Forina" Piwinickiego (www.projektowanie.org). Komiks z założenia ma być uzupełnieniem płyty, chociaż ponoć można sam album traktować jako soundtrack do tegoż komiksu. Ciekawa rozkmina:D.

Co sam artysta mówi o tej płycie: „Pomysł na płytę dojrzewał przez ostatnie 6 lat. Pierwszy raz pisałem teksty według z góry obranego scenariusza. Nie mogłem sobie przez to pozwolić na jakikolwiek brak konsekwencji w pisaniu tekstów. Starałem się stworzyć album w konwencji jakiej wcześniej nie było. Ze względu na oryginalność projektu chcielibyśmy resztę szczegółów zachować w tajemnicy do samej premiery By znaleźć odpowiednią ilość brzmień przekopałem około 1000 polskich i nie polskich płyt winylowych, co tylko utwierdziło mnie w przekonaniu, że dobre winyle są wśród nas na wyciągnięcie ręki."

"Tylko dla dorosłych"...czekamy na Ciebie!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz